[OSM-talk-nl] Marktplein

Berend Dekens cyberwizzard at sportlaan.adsl.utwente.nl
Mon Jun 25 00:54:14 UTC 2007

Even offtopic: mooi dat jij dat stuk met die wegen er om heen hebt
kunnen fixen - ik ben er 3 keer langs gereden en door de hoge gebouwen
er om heen gingen de tracks compleet haywire waardoor ik alleen begin en
eindpunt kon tracken...
Ik denk trouwens dat de Mooienhof in 2 banen moet om het goed weer te
geven (ook dat een routeplanner niet adviseert om te keren over de
busbaan en de 20 cm hoge stoeprand) maar dat is later ook nog wel aan te
passen :)

Berend