[OSM-talk-nl] bewerken tracks voor uploaden

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Mon Jun 25 06:22:23 BST 2007

Hoi,

Had gezien dat er boven Losser een stuk snelweg nog niet gemapt was,
maar kon (zonder aansluitende wegen ;-)) niet makkelijk bepalen wat er
nou gedaan was, aangezien ik toch naar a'dam moest, heb ik mijn amaryllo
aangezet, in de hoop dat ik dat stukje snelweg zou pakken, maar dat viel
dus tegen, maar goed op/afrit kan ik nu wel deels doen en ik weet dus
tot waar het nu loopt. Binnenkort dan maar eens dat laaste stuk nog een
keer bekijken. Er waren wel sectoren gedefinieerd, en heb daar een weg
doorheen getrokken, maar of het klopt...

Maareh als iemand nog een stukje A1 mist, dan laad ik de track wel op,
anders gebruik ik hem alleen voor de toerit tot de A1.

Wel geinig, kwam er achter dat mijn kilometerteller 5 km/u te laag
aangaf (tenminste neem aan dat mijn amaryllo betrouwbaarder is)

Groets,

Jaap-Andre