[OSM-talk-nl] garmin kaart benelux

Lambertus osm at na1400.info
Mon Jun 25 12:41:16 BST 2007

Remco van Zuijlen wrote:
> Hoi,
>
> ik heb wederom met mkgmap.jar weer een garmin kaart gemaakt van de benelux,
> zoals ik in april ook al eens gedaan heb. Dit leek me met de komende
> mappingparties wel weer handig om te zien wat er al in OSM staat, en wat
> niet, tijdens het tracken.
>
> de image kan je vinden op: http://maps.zuijlen.eu/osm/garmin/benelux.img en
> is 1.3 MB groot. In april was dat bestand 'maar' 500 KB :)
>
> de source die ik heb gebruikt om die garmin image te maken met mkgmap.jar
> staat op: http://maps.zuijlen.eu/osm/benelux.osm

> [...]
Leuk! Het wordt tijd dat we deze kaart maken op basis van de wekelijkse
dump. De resulterende kaarten zouden niet misstaan in een kaarten hoekje
op www.openstreetmap.nl lijkt me?

Voor het mappen maak ik eigenlijk elke dag een nieuwe kaart van mijn
omgeving, in de wekelijkse planetdump mist ik toch de laatste data.

Voor gewone gebruikers lijkt me een complete kaart van de Benelux wel
interessant. Ik zal eens proberen dit op te zetten op m'n servertje en
de kaarten opslaan in de webspace waar het forum ook zit. Of wil jij
ervoor zorgen dat er regelmatig een nieuwe versie komt, Remco?