[OSM-talk-nl] garmin kaart benelux

Remco van Zuijlen remcovz at xs4all.nl
Mon Jun 25 12:46:07 BST 2007

On Mon, Jun 25, 2007 at 01:27:35PM +0200, Rob Aerts wrote:
> vanavond eens uitproberen, is die voor alle garmins te gebruike ?

goeie vraag, volgens mij wel. Het is een formaat dat alle garmins met
kaarten snappen.
Er zijn meer methodes om zo'n image te maken, ik heb dus mkgmap gebruikt
(zie: http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Mkgmap). Het werkt op mijn
Etrex Vista Cx, en ik heb het werkend gezien op een GPSMap 60CSx, en volgens
die wiki pagina werkt het ook op een Legend Cx. Iemand anders hier op de
lijst had ook Amsterdam een keer omgezet naar een garmin device, en dat was
op een GPSmap 76C.

Ik denk dat het wel losloopt dus :)

Een uitleg hoe ik het heb gedaan heb ik ook al in april een keer naar de
lijst gemaild (zie archieven), en heb het in een textfile online gezet, en
is te lezen op:

http://maps.zuijlen.eu/osm/garmin/osm-to-garmin-howto.txt

Remco