[OSM-talk-nl] garmin kaart benelux

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Mon Jun 25 12:24:40 UTC 2007

Rob Aerts schreef:

Wees niet gerust, routing gaat niet werken. Waarom? Omdat met name
rijsnelheid informatie ontbreekt en ook niet goed duidelijk is welke
ways nu voor voetjes, fietsbandjes of autobandjes zijn. Daarnaast moet
een vector bestand eerst worden ge pre-processed voor navigatie zodat
een soort tree-structure ontstaat.

Het tomtom bestandformaat is niet vrij. Sterker, ik heb me al
herhaaldelijk gek gezocht naar een beschrijving. Voor navigatie vrees ik
dus dat we moeten uitwijken naar een vrij formaat.
> even een zijstraatje induiken ;)
> stel je zou van de data ook een tomtom kaart kunnen
> maken, (formaat zal wel nog niet publiek bekend zijn vrees ik)
> dan zou je meteen kunnen testen of het routen op de osm data goed werkt
>
> On 6/25/07, *Lambertus* <osm at na1400.info <mailto:osm at na1400.info>> wrote:
>
>     Remco van Zuijlen wrote:
>     > Hoi,
>     >
>     > ik heb wederom met mkgmap.jar weer een garmin kaart gemaakt van
>     de benelux,
> [...]

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.