[OSM-talk-nl] state of the map

Henk Hoff henk at toffehoff.nl
Mon Jun 25 22:10:50 UTC 2007

Pfff, net even m'n osm-mailbox doorgeploetert. Ben nu gelukkig weer bij.

Waar ik ook bij ben is de State of the Map! Zijn er nog meer van deze lijst
die gaan? Lijkt me leuk om de reisplannen op elkaar af te stemmen.
Ik vlieg met jet2 vrijdag om 9.35 uur van Schiphol om maandag om 18.10 uur
weer vanaf Manchester terug te vliegen. Heb trouwens nog geen accommodatie
geregeld.

Ik zal al een bericht voorbij komen dat Martijn zou gaan (toch?) en
(uiteraard) Jeroen (aangezien hij op de speakerslist staat).

... en dat feestje op 11 augustus ... klink aanlokkelijk ... effe afwachten
hoe m'n agenda er tegen die tijd uitziet ...

Groet,
Henk H.