[OSM-talk-nl] state of the map

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Tue Jun 26 08:45:46 BST 2007

Ik kan helaas niet mee, Jan Smit komt optreden in Goes op 15 juli! En
een avond socializen in mijn eigen regio heeft even de voorkeur ;-)

Henk Hoff schreef:
> Pfff, net even m'n osm-mailbox doorgeploetert. Ben nu gelukkig weer bij.
>
> Waar ik ook bij ben is de State of the Map! Zijn er nog meer van deze lijst
> die gaan? Lijkt me leuk om de reisplannen op elkaar af te stemmen.
> Ik vlieg met jet2 vrijdag om 9.35 uur van Schiphol om maandag om 18.10 uur
> weer vanaf Manchester terug te vliegen. Heb trouwens nog geen accommodatie
> geregeld.
>
> Ik zal al een bericht voorbij komen dat Martijn zou gaan (toch?) en
> (uiteraard) Jeroen (aangezien hij op de speakerslist staat).

> [...]

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.