[OSM-talk-nl] Statistieken

Lambertus osm at na1400.info
Tue Jun 26 09:51:24 UTC 2007

Milo van der Linden wrote:
> Even een korte vraag wat betreft de statistieken voor het in kaart
> gebrachte deel van Nederland. Ik zou dit graag als vast onderdeel van de
> wiki zien. Is het mogelijk dat we weer een statistieken run draaien en
> dat ik die dan in de wiki kan plaatsen?

Statistieken zijn cool, dus: Doen!

Er spookt ook al een poosje een wens in mijn hoofd rond om te weten
hoeveel kilometer cycleway, track, tertiary, primary etc. er gemapped
zijn. En dan liefst nog per user, gemeente, totaal etc. :-)

Ben geen held in Perl of Python, maar wellicht dat ik me er toch eens in
verdiepen moet...