[OSM-talk-nl] Statistieken

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Wed Jun 27 10:36:31 BST 2007

Jaap-Andre de Hoop schreef:
> btw zijn het tegenwoordig maar 443 gemeentes bij mij stond de teller nog
> op 473, hmmm volgens statline.cbs zijn ernog 458 gemeentes in 2006
> Heb even een uitdraai gemaakt van de wegenlengte per gemeente in 2006
> volgens cbs:
> http://www.data-assist.nl/osm/wegenLengthePerGemeente.html

Dat zijn de cijfers die ik ook gebruik om de percentages te berkenen.
Vergeet niet dat wegen met gescheiden rijbanen dubbel geteld moeten
worden, want die moeten met twee ways in OSM. Dat scheelt voor sommige
gemeenten nogal. Jij hebt bijvoorbeeld voor Assen 487 km. Maar dan was
Richard twee weken geleden al klaar geweest...

> Losser 365 km.... oink...
> Oldenzaal, maar 206.

374 en 215. Valt mee. Hardenberg: 1046km. Succes ermee.

Eugene