[OSM-talk-nl] Statistieken

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at nivocer.com
Wed Jun 27 09:58:11 UTC 2007

Eugene van der Pijll wrote:

> Dat zijn de cijfers die ik ook gebruik om de percentages te berkenen.
> Vergeet niet dat wegen met gescheiden rijbanen dubbel geteld moeten
> worden, want die moeten met twee ways in OSM. Dat scheelt voor sommige
> gemeenten nogal. Jij hebt bijvoorbeeld voor Assen 487 km. Maar dan was
> Richard twee weken geleden al klaar geweest...

Dat was al mijn vermoeden en vandaar mijn voorstel het te combineren met
de stats die jij genereert...

> 374 en 215.

hmmm 9 km gescheiden rijbaan in Losser en 11 km snelweg (a1), dat is
knap ;-)

> Valt mee. Hardenberg: 1046km. Succes ermee.
Ach gisteren in een uurtje 20 km getrackt, helaas net het stukje waar ik
40km/u ging slecht signaal, was gelukkig recht stuk en kon het me nog
herinneren :-)

Groets,

Jaap-Andre