[OSM-talk-nl] Statistieken

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jun 27 13:57:10 BST 2007

Hectometerpaaltjes, daar valt misschien wel het 1 en ander aan te
automatiseren. Ik weet er in elk geval 1 uit mijn hoofd: aan het einde
van de afrit Doetinchem (vroeger Doetinchem-West) staat HMP 200,0 van
de A18 (vroeger A15, vandaar ook 200 km).
Verder is er een fansite voor snelwegliefhebbers (sic!), die kunnen
misschien helpen.

Op 27-06-07 heeft Eugene van der Pijll<eugene at vanderpijll.nl> het
volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/