[OSM-talk-nl] religion/denomination, error: unordered way

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Fri Jun 29 23:09:46 UTC 2007

Ah!

Geen weg wordt overgeslagen, zelfs de wegen van de heer worden
bewandeld.....

Let wel op, want wie verstand heeft van de driedimensionale
driehoeksmetingen die ten grondslag liggen aan de GPS coordinaat
berekening weet dat coordinaten die ver buiten het aard-oppervlak worden
bewandeld worden terug-geconverteerd naar aardse coordinaten. Misschien
kunnen we de regering Bush verzoeken om een paar extra opties in te
bouwen en enkele buiten-aardse, mogelijk hemelse stelsels, toe te staan?
Daar zijn ze gek genoeg voor...

Nee, ik rook geen wiet. 2 pilsjes was genoeg.

Jaap-Andre de Hoop schreef:

> ik heb net mijn eerste amenity=place_of_worship gedaan, syrisch orthodox
> klooster hier bij Glane/Glanerbrug (van Bisschop Cicek, die anderhalf
> jaar geleden overleed en sinds kort weer een nieuwe bisschop heeft).
> Wie biedt: religion (christian?) en denominatie?
>
> Ook mijn eerst hamlet volledig op de kaart gezet, bleek twee keer zoveel
> straten te hebben als ik dacht: 2.
>

> wat houdt overigens de josm/validator foutmelding in:
> Straatnaam is an unordered way (of zoiets).
> of heeft unordered segments, hmmm die foutmeldingen moet je ook direct
> overtypen.

> [...]

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.