[OSM-talk-nl] religion/denomination, error: unordered way

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Sat Jun 30 07:18:15 BST 2007

> Je wordt niet betaald om ervan te genieten!

heh, huh, wat, waar?

> Zo was ik twee weken geleden eropuit gegaan om een stukje Vinexwijk in
> aanbouw te mappen. Begon het eerst verschrikkelijk te regenen; dus ik zo
> snel mogelijk naar een station om te schuilen, maar door een optocht van
> toeterende vrachtwagens werd ik vijf minuten opgehouden, en was ik
> helemaal doorweekt. En daarna op een nog niet verhard stukje weg een
> lekke band, dus 5 km naar huis lopen.

Wouw bofkont een truckertocht mogen bekijken, valt me wel tegen dat je
geen lift hebt kunnen regelen, kon je gelijk vanuit een auto tracken ipv
fiets..

Maar vinexwijk in aanbouw en dan is er geen enkel huis in aanbouw om te
schuilen?

> En mijn papiertje met straatnamen was ook niet meer leesbaar.

dat is bij mij ook het geval als het niet regent ;-)

Groets,

Jaap-Andre