Organisatie mapping party

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Wed Mar 14 22:37:18 UTC 2007

Aangezien dat er nog maar een paar dagen zijn voor de party, zijn er
nog enkele dingen die ik nog wil checken:

1. Toegang tot de site. Is het makkelijk om naar binnen te komen of
moet er iemand binnen zijn om mensen binnen te laten?
2. Eten en drinken en zo. Is er al geld beschikbaar voor dit en hoe
wordt dat geregeld? Ik neem aan dat er in iedergeval water is :)
3. Als ik het goed herinner waren er twee fietsen beschikbaar, voor Jip en ik.
4. Zoals wij gezien hebben komen er meer mensen opdagen, wat is de
kans dat er voor dit weekend al extra GPS apparaten hebben?
5. Wij beginning of 10 en zijn van plan te eindigen om 18 uur.
6. Is er een bord of zoiets waar mensen op kunnen schrijven waar ze
gaan, zodat je weet welke delen al gedaan worden/zijn.

In het algeheel denk ik dat alles zo'n beetje gereed is. Nu moet
alleen het weer even meewerken...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/