[OSM-talk-nl] Organisatie mapping party

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Thu Mar 15 06:32:14 UTC 2007

Aloha!

> Aangezien dat er nog maar een paar dagen zijn voor de party, zijn er
> nog enkele dingen die ik nog wil checken:
>
> 1. Toegang tot de site. Is het makkelijk om naar binnen te komen of
> moet er iemand binnen zijn om mensen binnen te laten?

Da's een lastige. Je hebt een tag nodig om binnen te komen. Thijs en
ikzelf hebben er 1. Ik stel voor dat we zaterdag onze telefoonnummers
geven en dat Thijs en ik mappen in de buurt van kantoor.

Of er moet iemand vrijwilligen om op kantoor te blijven ... Floris
geinteresseerd?

> 2. Eten en drinken en zo. Is er al geld beschikbaar voor dit en hoe
> wordt dat geregeld? Ik neem aan dat er in iedergeval water is :)

Er is water! En koffie en thee. En ik zorg er voor dat er lunch is. Nou
vooruit, en koekjes :D

Voor het avondeten stel ik voor dat Jeroen het DP budget openbreekt?

> 3. Als ik het goed herinner waren er twee fietsen beschikbaar, voor Jip en ik.

Ik kan de (beetje brakke opoe)fiets van m'n vrouw meenemen. Volgens mij
had Cagri evt. een extra fiets? Nog anderen? Ik hoorde ook iets over een
mogelijkheid om voor een paar euro een goeie te kunnen huren bij CS?

> 4. Zoals wij gezien hebben komen er meer mensen opdagen, wat is de
> kans dat er voor dit weekend al extra GPS apparaten hebben?

Jeroen?

> 5. Wij beginning of 10 en zijn van plan te eindigen om 18 uur.

Dat lijkt me prima.

> 6. Is er een bord of zoiets waar mensen op kunnen schrijven waar ze
> gaan, zodat je weet welke delen al gedaan worden/zijn.

Yep, white board en markers + beamer beschikbaar.

> In het algeheel denk ik dat alles zo'n beetje gereed is. Nu moet
> alleen het weer even meewerken...

:D

--
http://www.kovacevic.nl/blog