[OSM-talk-nl] Organisatie mapping party

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Thu Mar 15 10:45:25 UTC 2007

On 3/15/07, Zoran Kovacevic <zoran at kovacevic.nl> wrote:

> Ik kan de (beetje brakke opoe)fiets van m'n vrouw meenemen. Volgens mij
> had Cagri evt. een extra fiets? Nog anderen? Ik hoorde ook iets over een
> mogelijkheid om voor een paar euro een goeie te kunnen huren bij CS?

Je kan een OVfiets huren voor 2.85 per dag,maar er is een jaar bedrag
van 9.00 en je moet van te voren aanmelden. Als je dat nog niet gedaan
heb al is het waarschijnlijk te laat. Natuurlijk kan je ook gewoon een
fiets huren, maar de prijzen weet ik niet...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/