[OSM-talk-nl] Organisatie mapping party

Floris Looijesteijn mail at floris.nu
Thu Mar 15 07:01:26 UTC 2007

----- Original Message -----
From: "Zoran Kovacevic" <zoran at kovacevic.nl>
To: "Martijn van Oosterhout" <kleptog at gmail.com>
Cc: <talk-nl at openstreetmap.org>
Sent: Thursday, March 15, 2007 7:32 AM
Subject: Re: [OSM-talk-nl] Organisatie mapping party

> Aloha!

> Da's een lastige. Je hebt een tag nodig om binnen te komen. Thijs en
> ikzelf hebben er 1. Ik stel voor dat we zaterdag onze telefoonnummers
> geven en dat Thijs en ik mappen in de buurt van kantoor.
>
> Of er moet iemand vrijwilligen om op kantoor te blijven ... Floris
> geinteresseerd?

Ja hoor, dat is goed. Ik zal zorgen dat ik er voor 10.00 ben.
Ik ben volgens mij redelijk goed met het invoeren van data
dus als er af en toe wat data bezorgd wordt heb ik nog wat
nuttigs te doen ook. Breng m'n laptop mee en ik neem aan
dat er internet is?

> Er is water! En koffie en thee. En ik zorg er voor dat er lunch is. Nou
> vooruit, en koekjes :D
>
> Voor het avondeten stel ik voor dat Jeroen het DP budget openbreekt?

Ik regel denk m'n eigen eten wel. Ik heb namelijk nog een verjaardag
's avonds dus ga niet veel later dan 18.00 weg.

> Ik kan de (beetje brakke opoe)fiets van m'n vrouw meenemen. Volgens mij
> had Cagri evt. een extra fiets? Nog anderen? Ik hoorde ook iets over een
> mogelijkheid om voor een paar euro een goeie te kunnen huren bij CS?

> Jeroen?

Als Tweakers.net mijn newssubmit overneemt zou het wel eens wat
drukker kunnen worden :)