[OSM-talk-nl] status digitale pioniers?

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Fri Mar 16 14:56:18 UTC 2007

At Fri, 16 Mar 2007 15:30:47 +0100 (CET),
Zoran Kovacevic wrote:

> Zullen we 1 'goeie' kopen? Steve had het over een of ander wonderding
> waarmee je ook steegjes e.d. kan doen. Ben niet echt tevreden om de 2 die
> ik  heb m.b.t. smalle steegjes.

Dat is misschien ook wel handig ja. We hoeven natuurlijk niet per se
20 dezelfde te kopen en het is misschien zelfs beter om gewoon een
paar verschillende te nemen.

> 20 GPS's meenemen in het vliegtuig? Lijkt me niet zo'n goed plan (en hoe
> zit het met invoerrechten of hoeft dat niet met EU?)

Invoerrechten hebben we niet in de EU. Het voordeel van Storage Depot
is dat ze 10% van de aankoopprijs weer doneren aan OSM.

> Hmm, het is nu vrijdag ... hoeveel GPS'en missen we nu??

Volgens mij missen we er nu 1 of 2. Maar zowiezo kan het nooit kwaad
om een paar GPS'en aan te schaffen. Het is echter een beetje laat nu.

Ik mis trouwens ook nog een fiets, maar misschien kan ik wel beginnen
met de delen van het centrum waar je niet mag fietsen.

> Lijkt me een goeie. Neem je regenpak mee.

KNMI zegt dat het morgen overwegend droog is. En van een klein buitje
ga je ook niet dood. :-)

Jeroen Dekkers