[OSM-talk-nl] Kaart van Nederland in GIS

Freek freek_osm at vanwal.nl
Fri Mar 23 06:44:04 UTC 2007

On Friday 23 March 2007, Berend Dekens wrote:
> En op het moment dat ik op send klik kom ik dit tegen:
> Wordt er ook een ondergrondkaart meegeleverd? <javascript:
> klappe_news('a3')>
> Nee, het GIS-bestand bevat alleen informatie over ruimtelijke plannen in
> Nederland. Andere geografisch informatie (zoals bijvoorbeeld een
> topografisch ondergrond, wegenbestand, plaatsnamen etc.) worden niet
> door de Nieuwe Kaart van Nederland ter beschikking gesteld en kunnen ook
> niet worden geleverd.

Hier staat wat meer info:
http://www.nieuwekaart.nl/docs/NK_Documentatie_2006.pdf

> Nou ja, tot zo ver dat idee :-)

Nou, misschien dat we er toch ons voordeel mee op kunnen doen, als zo'n plan
namelijk wordt uitgevoerd zouden we hier vandaan aan de informatie kunnen
komen. Alleen denk ik dat het voor kleine projecten de moeite niet zal lonen
om deze informatie te proberen te importeren, voor grotere is het misschien
aardig om dit in het achterhoofd te houden, zeker als de (toekomstige)
straatnamen in de plannen staan.

--
Freek