[OSM-talk-nl] aan te schaffen gpssen

Michiel van Enter michielvanenter at gmail.com
Thu Mar 29 20:36:44 UTC 2007

Op 29-03-07 heeft Floris Looijesteijn<osm at floris.nu> het volgende geschreven:

> enige nadeel is dat ie geen waas/egnos lijkt te ondersteunen maar
> daar kunnen we in de steden waarschijnlijk toch weinig gebruik
> van maken.

Binnen de steden is het ontbreken van WAAS/EGNOS inderdaad nauwelijks
een probleem. Ik heb een Garmin GPSmap 60CSx en ik heb er nog geen
hogere nauwkeurigheid door gekregen.

> er zit een accu in in plaats van batterijen maar dat lijkt me geen
> bezwaar.

Let wel op de maximale gebruiksduur. Als de accu leeg is, kun je niet
meer verder. Als er penlites inzitten, kun je die vervangen en meteen
weer verder gaan.

Michiel