[OSM-talk-nl] aan te schaffen gpssen

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Thu Mar 29 21:26:48 UTC 2007

At Thu, 29 Mar 2007 22:29:43 +0200,
Zoran Kovacevic wrote:

> OK. We moeten wel rekening houden met budget en voorstel in begroting
> (Jeroen??). Daarin staat een budget van 2.000 euro voor 20 stuks. Zie ook:
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Digitale_Pioniers_Funding_2007
>
> Betere enzo is natuurlijk beter :)

Ligt er aan. Als er 10 mensen niks kunnen doen omdat we maar 10 gpssen
aangeschaft hebben schiet dat ook niet op. Aan de andere kant wil je
natuurlijk zo'n nauwkeurig mogelijke hebben. Ik denk dat die GPS van
100 euro die 80n in gedachte heeft ook niet verkeerd is:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/GPS_Reviews#NaviGPS_.2F_.28B.29GT-11

In de bijlage is trouwens de aanvraag zoals die uiteindelijk is
goedgekeurd, zodat iedereen ook op de hoogte is van alle details.

Jeroen Dekkers