[OSM-talk-nl] introductie

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Fri Mar 30 15:25:53 UTC 2007

> Ik ben net in aanraking gekomen met het OSM project via een comment op
> een E-merce artikel. Ik ben erg geinteresseerd in het project, vooral

Welkom!

Ja dat was ik :)
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=1925996&qd=1926752#reacties

> vanuit een professioneel oogpunt. Het project waar ik hoofdzakelijk aan
> werk, www.jongereninbeeld.nl, heeft binnenkort een integratie nodig van
> een of meerdere kaartsystemen. We zijn aan het kijken naar de Google
> Maps API, maar op dit moment bijvoorbeeld ook naar de (commerciele)
> NedGraphics systemen die bij veel gemeentes (onze klanten) worden
> gebruikt.

Het hangt er van af waar je een kaart van wil hebben en wel detailnivo. Om
het zacht uit te drukken: Nederland is nog niet helemaal in OSM :)
Maar goed, als je b.v. iets in het centrum van Amsterdam, Delft, Utrecht
wilt, dan zijn we al een heel eind.

Zoran