[OSM-talk-nl] introductie

Stefan Koopmanschap stefan at dop.nu
Fri Mar 30 16:55:21 BST 2007

Zoran Kovacevic wrote:
> Welkom!

Dank je :)

> Het hangt er van af waar je een kaart van wil hebben en wel detailnivo. Om
> het zacht uit te drukken: Nederland is nog niet helemaal in OSM :)
> Maar goed, als je b.v. iets in het centrum van Amsterdam, Delft, Utrecht
> wilt, dan zijn we al een heel eind.

En dat is waar ik hoop misschien een wisselwerking te kunnen krijgen.
Als onze klanten de OSM integratie zouden willen, zouden ze mogelijk dus
de OSM gegevens moeten gaan aanvullen ;)

Maar goed, we hebben op dit moment alleen nog maar initiele plannen voor
de integratie met kaartsystemen. Het moet allemaal nog gaan komen,
waarschijnlijk ergens later dit jaar.

Stefan

--
Stefan Koopmanschap