[OSM-talk-nl] Oostvlietweg - Leidschendam/Voorschoten

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Wed May 2 16:38:07 BST 2007

On 5/2/07, Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl> wrote:
> Heb jij een idee hoe we 'de vliet' als water er in kunnen leggen? Ik kan
> opzich wel gaan waren (Van Leidschendam naar Vlietland bijvoorbeeld)
> Maar we kunnen ook proberen met wat 'aannames' het kanaal te gaan tekenen.
>
> Volgens mij is bijna de hele Oostvlietweg direct langs het water.

Voor delen van de Rijn-Schie kanaal heb ik gewoon een beetje gegokt.
Er zijn wegen langs allebeide kanten, dus ik teken gewoon een lange
waterway=canal tussenin.

Een andere mogelijkheid is dat je het traceert vanaf landsat. Niet
super accuraat, maar is in iedergeval in de goede richting.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/