[OSM-talk-nl] Oostvlietweg - Leidschendam/Voorschoten

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Wed May 2 17:20:07 BST 2007

Martijn van Oosterhout schreef:
> Er zijn wegen langs allebeide kanten, dus ik teken gewoon een lange
> waterway=canal tussenin.

Dit werkt voor de Vliet ook. Op sommige stukken liggen er wegen (of
paden) aan beide kanten, en verder loopt hij parallel, dus dat zou zo
moeten lukken.

Even wachten nog tot we de wegen aan de overkant hebben toegevoegd.

> Een andere mogelijkheid is dat je het traceert vanaf landsat. Niet
> super accuraat, maar is in iedergeval in de goede richting.

Ik heb het geprobeerd, maar op de satellietbeelden ligt het water aan de
verkeerde kant van de al getracete weg...

groeten,
Eugene