[OSM-talk-nl] Hoe geocache ik met mijn nokia 6600 en Royaltek GPS?

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed May 2 19:54:01 UTC 2007

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op OpenStreetMap gebied, maar ben al 10 jaar een GISser.
Ook navigatie-software zit in mijn pakket (vorige baas)

Nu ben ik zelfstandig en bezig met het opbouwen van steeds meer
navigatie data, onder andere v.d. antillen.

- Kan ik deze data aanleveren voor OpenStreetMap?
- Is er opensource navigatie software die gebruik maakt van
OpenStreetMap data?
- Hoe cache ik met mijn Nokia 6600 en Royaltek bluetooth device? Heeft
iemand een goede handleiding?

Thanks!

Milo van der Linden