[OSM-talk-nl] Discussie-avond: open overheidsinformatie

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Thu May 3 09:15:22 UTC 2007

Martijn van Oosterhout wrote:

> Interresant idee. Verder nooit iets met politiek gedaan, dus ik vind
> het wel interressant.

Ik ook niet, dus kom vooral :)

> Is er een tegenpartij? Zodat er wat discussie punten zijn?

@Frans: kun jij hier een toelichting voor geven? Om te posten op talk-nl
moet je je even aanmelden op

> (Is er een ruimte voor de party al?)

Getting there. Frans heeft een hoop geregeld. We wachten nog even op de
def. bevestiging. Het worden waarsch. 2 lokaties, 1 voor zaterdag en 1
voor zondag. Zodra def. wordt persbericht de wereld in geholpen.