[OSM-talk-nl] laatste controle persbericht

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Thu May 3 17:04:45 UTC 2007

Hoi Zoran,

ziet er goed uit. Goed, ik ben al mapper, maar mij spreekt het bericht aan.

De online Van Dale geeft geen uitsluitsel, woordenlijst.org evenmin, maar ik
heb altijd gedacht dat het "stratenkaart" is, niet "straatkaart".
Verder is "Een zeer interessant en relevant onderwerp" eigenlijk geen op
zichzelf staande zin en zou het dus ook niet tussen twee punten moeten
staan. Misschien "Dit onderwerp is zeer interessant en relevant, zeker voor
OpenStreetMap." of iets in die trend. Ik heb nog nooit persberichten
geschreven :)

Groeten,

Ben

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl