[OSM-talk-nl] laatste controle persbericht

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Thu May 3 21:03:44 BST 2007

At Thu, 03 May 2007 17:05:07 +0200,
Zoran Kovacevic wrote:
> - check namen/adressen
> - check typo's
> - check of je zelf zou komen o.b.v. deze wervende tekst :)
> - bedenk waar je dit bericht in je netwerk kunt posten ... vooralsnog
> zijn er 6 aanmeldingen voor de zaterdag en 4 voor de zondag:
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Rotterdam#May_19-20_2007
>
> Graag feedback voor morgenochtend, zodat ie def. kan worden en de deur
> uit kan. Oef.
>
> Groet, Zoran
>
> ===
> PERSBERICHT

Ik zou de datum erbij zetten en waar het persbericht vandaan komt, dus
iets als:

PERSBERICHT Vrijschrift/OpenStreetMap

04/05/2007

*Zet Rotterdam op de vrije straatkaart van Nederland!*

> Voor meer informatie, alsmede aanmeldingen, zie: http://www.openstreetmap.nl

Het is handiger als er contactpersonen met e-mail adres en
telefoonnummer onder het persbericht staat. Ik ben zelf morgen vrijwel
de hele dag onbereikbaar, dus mij er bij zetten lijkt me niet zo
handig, maar ik neem aan dat er wel mensen zijn die morgen de pers te
woord kunnen staan...

En misschien een directe link naar de kaart en/of wikipagina erbij?

Jeroen Dekkers