[OSM-talk-nl] Fwd: Discussie-avond: open overheidsinformatie

Stefan Koopmanschap stefan at dop.nu
Mon May 7 08:19:26 UTC 2007

From: Stefan Koopmanschap <dop.stefan at gmail.com>
Date: May 7, 2007 9:18 AM
Subject: Re: [OSM-talk-nl] Discussie-avond: open overheidsinformatie
To: OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl at openstreetmap.org>

Misschien leuk om de heren van het ososs uit te nodigen? En misschien een
persbericht de deur uit te doen, zodat er misschien ook wat persaandacht
komt? Zo niet voor de tijd, dan toch zeker een persbericht na de avond, met
de conclusies van wat de overheid "zou moeten bieden".

--
Stefan Koopmanschap
Lead Software Developer