[OSM-talk-nl] Even voorstellen: Jeroen van de Nieuwenhof, aangenaam

Jeroen van de Nieuwenhof lists at vandenieuwenhof.nl
Mon May 14 08:49:17 BST 2007

Hallo,

Ik heb al eerder op de openstreetmaps site gekeken, maar heb me vandaag
ook eens aangemeld op de mailinglist. Ik woon in het Limburgse dorpje
Griendtsveen en ben van plan om in ieder geval mijn eigen dorp in kaart
te brengen. Ik heb een TomTom Go 700 en ik begreep uit de wiki's dat
TomTom's niet echt geschikt zijn voor het maken van kaarten vanwege de
grote afstand tussen meetpunten, klopt dat? Iemand die ook zijn TomTom
gebruikt om mee te werken?

In ieder geval een pluim voor het goede werk en ik hoop dat ik ook mijn
bijdrage kan leveren.

Groet,

Jeroen