[OSM-talk-nl] Even voorstellen: Jeroen van de Nieuwenhof, aangenaam

Stefan Koopmanschap stefan at dop.nu
Mon May 14 08:43:55 UTC 2007

Jeroen,

Ik gebruik mijn TomTom ONE met een extra plugin om zonder problemen
dingen in kaart te brengen. Ik ben al een tijdje van plan een korte
HOWTO aan de Wiki toe te voegen maar tot nu toe nog niet gedaan: Te
weinig tijd, te veel te doen.

Heel kort uitgelegd: Ik gebruik met dank aan een ander lid van deze
mailinglist de NMEAlogger plugin voor de TomTom:
http://www.webazar.org/tomtom/nmealogger.php?lang=nl

Ik moet even het eerdere mailtje opzoeken voor de precieze instructies
(of iemand anders kan misschien nogmaals die instructies plaatsen). De
log bestanden die de NMEAlogger wegschrijft kan je omzetten naar GPX
formaat, en dat bestand kan je vervolgens inladen in JOSM om je kaart
mee op te bouwen.

De TomTom is ongetwijfeld niet het ultieme apparaat om dit mee te
doen, maar het werkt prima bij mij.

Stefan

--
Stefan Koopmanschap