[OSM-talk-nl] Paar puntjes voor mapping party in Rotterdam

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Mon May 14 13:12:55 BST 2007

ik heb zelf nog niet uitgebreid getest met de amaryllo...
extra gps-en aanschaffen lijkt me geen probleem. ik ga ze alleen dit keer
niet ophalen, maar ze sturen ze zonder problemen vast op. moet ik een
offerte aanvragen?

wat betreft de sd-kaartjes, niet alle types schijnen te werken. ik zou dus
voorstellen om ze in een winkel te kopen zodat je er eerst 1 kunt testen.
even formateren via het menu-tje schijnt een aantal problem te verhelpen.
in de winkel krijg je ook wel 512 MB onder de 10 euro volgens mij.

iets anders:
ik weet niet wat er allemaal gedaan mag worden voor het budget maar
vallen reiskosten daar ook onder? de treinkaartjes zijn best duur nl en
volgens mij hebben we voor de rest erg weinig onkosten tot nu toe...

groet,
floris (kan niet wachten tot zaterdag en hoopt dat de server up blijft :)