[OSM-talk-nl] Base Server URL

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Mon May 14 15:11:53 BST 2007

At Mon, 14 May 2007 16:01:49 +0200,
Milo van der Linden wrote:
> Ik ben begonnen met mappen in Zeeland. Heb een redelijke set GPS tracks
> ingevoegd en wil deze nu met JOSM bewerken.
>
> Bij het up en downloaden geeft hij echter steeds foutmeldingen:
>
> Bij downloaden: File Not found:
> http://www.openstreetmap.org/api/0.3/map?bbox=
>
> Het lijkt me dat mijn base URL niet goed staat, want mijn e-mail adres
> en password werken wel bij de online editor..
>
> Wat doe ik verkeerd?

Je hebt een te oude JOSM versie, er is inmiddels een nieuwe API op de
server en daarvoor heb je een nieuwere client nodig.
Met http://mirror.openstreetmap.nl/josm/josm-latest.jar zou het wel
moeten werken.

Jeroen Dekkers

P.S. Als je een mailtje over een nieuw onderwerp stuurt moet je dit
niet doen door te antwoorden op een ander mailtje en het subject te
veranderen, dat stuurt mail clients die antwoorden automatisch
groeperen in de war.