[OSM-talk-nl] Base Server URL

Remco van Zuijlen remcovz at xs4all.nl
Mon May 14 15:10:03 BST 2007

On Mon, May 14, 2007 at 04:01:49PM +0200, Milo van der Linden wrote:
> Hallo allemaal,
>
> Ik ben begonnen met mappen in Zeeland. Heb een redelijke set GPS tracks
> ingevoegd en wil deze nu met JOSM bewerken.
>
> Bij het up en downloaden geeft hij echter steeds foutmeldingen:
>
> Bij downloaden: File Not found:
> http://www.openstreetmap.org/api/0.3/map?bbox=
>
> Het lijkt me dat mijn base URL niet goed staat, want mijn e-mail adres
> en password werken wel bij de online editor..
>
> Wat doe ik verkeerd?

de versie van de api is geupdate naar versie 0.4, zie ook:

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/OSM_Protocol_Version_0.4

volgens mij kan je de URL van de online editor gewoon kopieren in JOSM en
werkt het ook.

updaten naar de laatste JOSM versie kan ook geen kwaad denk ik.

Remco

--
Remco van Zuijlen <remco at xs4all.net>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!