[OSM-talk-nl] Paar puntjes voor mapping party in Rotterdam

Stefan Koopmanschap dop.stefan at gmail.com
Mon May 14 14:13:39 BST 2007

Wat grappig, dat is de eerste keer dat ik een POI op de kaarten
tegenkom (maar ik ben nog vrij nieuw, er zijn er ongetwijfeld veel en
veel meer ;)

Hoe zit dat met winkels en andere POIs? Kunnen die ongelimiteerd
worden toegevoegd? Want als je alle winkels in een winkelstraat
toevoegt en die worden allemaal zoals dit als graphic op de kaart
geplot, dan krijg je een chaotische kaart volgens mij.

--
Stefan Koopmanschap
Lead Software Developer