[OSM-talk-nl] Paar puntjes voor mapping party in Rotterdam

Stefan Koopmanschap stefan at dop.nu
Tue May 15 13:24:34 UTC 2007

On 5/15/07, Danny Maas <dmace99 at gmail.com> wrote:

> Dat ligt aan je autoruit, niet aan je GPS. De SIRF-3 heeft een betere
> antenne, maar werkt ook niet in een auto met bepaalde ruiten.

De TomTom ONE heeft een SirfIII en ik kan me niet herinneren dat we
daar ooit klachten over gehoord hebben (maar ik heb maar een jaartje
bij de heren in Amsterdam gewerkt, en niet bij Customer Support of de
hardware afdeling, dus ik kan wat gemist hebben ;)

Ik weet wel dat zeker bij de oudere TomTom's auto's met warmtewerende
ruiten bijvoorbeeld een probleem hadden met hun GPS ontvangst. Zoals
gezegd heb ik van de modellen met een SirfIII die klachten nog niet
gehoord. SirfIII kan echt heel wat meer aan dan vele anderen.

--
Stefan Koopmanschap
Lead Software Developer