[OSM-talk-nl] altijd als ns willen weten hoe tele-atlas mapt?

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Wed May 16 12:19:36 BST 2007

On 5/15/07, Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl> wrote:

> Kan iemand me eens vertellen wat de bedoeling is in Rotterdam? Gaan er
> mensen in auto's rijden of wordt het wandelen/fietsen?

Mensen kunnen doen wat ze willen. Ik heb geen auto, dus wordt het een
fiets. In een aantal steden is een auto onhandig vanwege alle straten
met een richtings verkeer. Een fietser hoeft zich daar niks van aan te
trekken... Hoe dat precies zit in Rotterdam weet ik net.

Ook zijn fietspaden, parken, autovrije zones, etc zijn moeilijk.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/