[OSM-talk-nl] mashup met geonames?

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Sun May 20 13:49:54 BST 2007

Ziet er goed uit, Geonames. Hier en daar is al wat Nederlandse
inspanning verricht. Nu ben ik ook bezig om plaatsnamen in OSM als nodes
op te geven daar waar ik die tegenkom. Misschien is het eenvoudig om
deze naar Geonames door te koppelen en vervolgens te kijken of de makers
van JOSM er interesse in hebben om de webservice van Geonames te
koppelen aan JOSM? Net zoals nu de WMS plug-in wordt gebruikt?