[OSM-talk-nl] Hoe ver zijn we eigenlijk?

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Sun May 20 14:19:21 BST 2007

Bedankt voor deze tip Freek. De negatieve nummering had ik al ontdekt. De
Source tag zal ik nog toevoegen.
Ik kan nu de nodes en segmenten al converteren. Zal nog de ways moeten doen
en de juiste attributen.
Ik zal ook nog wat aan de filtering moeten doen. Snelwegen en doorgaande
wegen zijn al in OSM vastgelegd en om conflicten te vermijden..... Misschien
moet ik alleen de residentials maar toevoegen.... hmmm.
Iemand hierin een tip?

Een screen-shot van JOSM van het noordelijke deel van Assen heb ik
bijgevoegd.

mvg
Richard