[OSM-talk-nl] erg veel highway=secondary ten westen van rotterdam centrum

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Mon May 21 20:34:22 BST 2007

Hehe, niet fout nee, als in: anything goes met OSM.

Maar je aan de defacto classificatie houden helpt mee om een kaart te
maken die in ieder geval een beetje consistent is. Ik gok dat het gros
van die wegen niet doorgaand verkeer is (en dus een foutje bij invoer is
geweest).

Vertaling schiet trouwens nog niet echt op. Tijd voor een vertaling party?
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Nl:Map_Features