[OSM-talk-nl] erg veel highway=secondary ten westen van rotterdam centrum

Ante Wessels ante at ffii.org
Tue May 22 10:05:39 UTC 2007

On Monday 21 May 2007 21:34, Zoran Kovacevic wrote:
> Hehe, niet fout nee, als in: anything goes met OSM.
>
> Maar je aan de defacto classificatie houden helpt mee om een kaart te
> maken die in ieder geval een beetje consistent is. Ik gok dat het gros
> van die wegen niet doorgaand verkeer is (en dus een foutje bij invoer is
> geweest).

Rotterdam is na de oorlog ruim opgezet. Er zijn heel veel wegen met gescheiden
rijbanen. Dat maakt ze niet tot "autowegen", al zijn ze geschikt voor
doorgaand verkeer. Ook de Coolsingel is te "zwaar" aangezet. Ik stel voor
deze wegen in Rotterdam voorlopig tertiary te maken.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante