[OSM-talk-nl] een jaar aan tracklogs

Jacob Bax j at cobbax.nl
Mon May 21 22:39:52 BST 2007

Hallo Allemaal

Ben net begonnen met me te verdiepen in OSM maar kan nog eventjes het
bos niet vinden.

Nu heb ik sinds bijna een jaar een 60CSx en iets meer dan 20MB aan
tracklogs in gpx formaat van de sd card overgeheveld naar de PC.
Deze logs wilde ik graag doneren aan OSM, de vraag is alleen, naar wie
moet ik die sturen, welk email adres dus, of is het handiger om de 139
files op m'n webruimte te zetten en de url mailen naar de voor mij nog
even grote onbekende.

Het antwoord zal denk ik wel ergens in de lijst staan maar op dit
moment heb ik even geen zin om te gaan zoeken.

In het geval dat iedereen wat aan deze bestanden heeft post ik maar
gelijk de url waar de gpx files staan.

http://www.cobbax/gps/OSM/

Dus als iemand er iets mee kan, be my guest

Jacob Bax