[OSM-talk-nl] Bulk upload naar OSM

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Tue May 22 07:41:06 UTC 2007

On 5/21/07, Richard van der Weerd <richard at mobile-science.nl> wrote:
> Ik heb nog een vraag over huisnummers. Ik heb daar al diverse discussies
> overgezien, maar ik haal er nog geen eens luidend antwoord uit. Ik heb voor
> een groot aantal straten nog huisnummers in mijn prog vastgelegd. Hoe leg ik
> die in OSM vast? Zou sneu zijn als dat nog verloren gaat.

Het is inderdaad niet gestandaardisserd. Maar als je een redelijke
manier kan vinden om het aan te geven, zou ik het wel doen. Dan kan
het later altijd aangepast worden als er wel een standaard is...

Het zou inderdaad niet goed zijn als dat data verloren ging.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/