[OSM-talk-nl] poster / banner

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Tue May 22 09:39:19 BST 2007

Hee,

Laten we voor de volgende mapping party posters/banners/t-shirts etc. maken.

Tijd is kort, dus we moeten snel spijkers met koppen slaan.

1. Banner: http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Banner. Lijkt me een
goeie om te laten maken. Goed herbruikbaar voor parties, maar vooral ook
bij events (in ieder geval holland open alvast) etc.
- generieke reclame-banner maken?
- specifieke 'we mappen je area'-banner maken?
- afmetingen? 3m x 0.75m

2. Posters: algemene poster met OSM logo en samenvatting er op. Te
gebruiken bij events.
- afmetingen?
- tekst?
- aantal?

3. T-shirts: uit te delen aan mappers :)
- tekst?
- afbeeldingsideeen?
- aantal? maten? (ja, 1 XXXXXL voor die zilverrug)

Ik heb een grafisch ontwerper gevonden die voor niets wat dingen in
elkaar wil schroeven. Zodra we de specs rond hebben, kan ik 'm aan het
werk zetten.

Wie weet waar we bovenstaande voor een goede prijs kunnen laten maken?

Groet, Zoran