[OSM-talk-nl] poster / banner

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Tue May 22 10:42:14 BST 2007

Hallo Zoran!

Hé, getsie. Mijn vriendin is nét voor zichzelf begonnen en ik had haar
al gevraagd of ze eventueel iets voor ons OpenStreetMappers kan
betekenen, niet dat ze er iets aan moet verdienen, maar het staat
perfect in haar portfolio. Mocht de grafisch ontwerper die jij hebt
gevonden nu niet kunnen (of worden bedreigd door TeleAtlas en Navteq) ,
wil je dan aan me denken? Daarnaast denk ik dat het misschien leuk is
dat we een aantal t-shirt conceptjes maken en die dan naast elkaar leggen?

Is het ok als mijn meissie ook even wat ontwerpt zodat ik dit aan je
voor kan leggen?