[OSM-talk-nl] poster / banner

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Tue May 22 21:04:07 BST 2007

At Tue, 22 May 2007 20:52:37 +0200,
Zoran Kovacevic wrote:

> Zoals er staat: ook bij events :)
>
> B.v. Holland Open Conferentie, NLUUG dagen, etc.

Lezen is ook ingewikkeld. ;-)

Het voordeel van "we are mapping your area today" is dat het gelijk
vertelt wat we doen. "OpenStreetMap" zegt niet zoveel aan mensen die
er niks vanaf weten.

> Afmetingen, tekst, aantal?

Die geprint zijn? Weet het niet precies, ik was van het weekend niet
echt veel online en wiebe en ralf hebben dat afgehandeld. :-) Maar we
moeten eerst eens gaan kijken wat we echt nodig hebben...

Ik wil trouwens nog een puntje toevoegen:

4. Flyers: A5 flyers met informatie om mensen mee te spammen.

Jeroen Dekkers