[OSM-talk-nl] poster / banner

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Wed May 23 08:00:19 BST 2007

Jeroen Dekkers wrote:

> Lezen is ook ingewikkeld. ;-)
>
> Het voordeel van "we are mapping your area today" is dat het gelijk
> vertelt wat we doen. "OpenStreetMap" zegt niet zoveel aan mensen die
> er niks vanaf weten.

My point exactly. Een "we are mapping your area today" banner hang je op
1 plek op (waarschijnljk homebase) en kun je alleen gebruiken op mapping
parties. Een banner waar OpenStreetMap Nederland op staat met wat
toelichtende tekst (b.v. "werk mee aan een vrije kaart van Nederland!")
kun je gebruiken op parties maar ook op events. I.e. herbruikbare banner.

Bij deze dus het voorstel om een herbruikbare banner te maken. Iemand
opmerkingen over de tekst?

> Die geprint zijn? Weet het niet precies, ik was van het weekend niet
> echt veel online en wiebe en ralf hebben dat afgehandeld. :-) Maar we
> moeten eerst eens gaan kijken wat we echt nodig hebben...

dat was ook de vraag. wat moet er op de poster staan, wat zijn de
afmetingen, hoeveel posters ;)

waar gaan we de posters voor gebruiken, of hebben we genoeg aan de
banner en flyers (goed punt ja).

> Ik wil trouwens nog een puntje toevoegen:
>
> 4. Flyers: A5 flyers met informatie om mensen mee te spammen.

yep goeie. ik stel voor minimale tekst, korte uitleg wat we doen, waarom
we het doen en hoe ze kunnen meedoen. is het handig om een separate voor
mapping parties te maken? of een generieke die je idd overal kunt uitdelen?

tot nu toe trouwens 1 medium t-shirt. niemand anders? :)

--
http://www.kovacevic.nl/blog