[OSM-talk-nl] Een jaar tracklogs (Jacob Bax)

Jacob Bax jacobbax at xs4all.nl
Wed May 23 17:58:24 BST 2007

>Het beste is dat je een account aanmaakt op www.openstreetmap.org en dan
>de GPX files zipped en upload: http://www.openstreetmap.org/traces
>
>Zorg er wel voor dat je de GPX files 'public' maakt anders kan niemand
>jou traces zien.
>
>Mocht het je niet lukken of als je er geen zin in hebt wil ik het
>uploaden wel voor je doen. Meld het hier maar, dan weten anderen ook wat
>er mee gebeurt.

Inderdaad, ik was .nl vergeten
Dit had het dus moeten zijn
http://www.cobbax.nl/gps/OSM/

heb ze gezipt en het uploaden is nu bezig, heb de file naam maar naar
mezelf genoemd.

hoop dat dat goed is, had het achteraf beter "nederland" kunnen
noemen. Ik moet het nog leren :-)
Jacob Bax
jacobbax at xs4all.nl
http://www.xs4all.nl/~jacobbax/