[OSM-talk-nl] Aangenaam!

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed May 23 22:39:54 BST 2007

Dag allemaal (tegen hoeveel heb ik het eigenlijk?),

Ik was me aan het inlezen in de HOSC, vorig jaar een interessant
evenement en het verheugde me dat geo-informatie opnieuw op de agenda
staat. Mijn oog viel op de pre-conference mapping party en daar ben
ik dan. Op het gebied van GPS en inwinning nog wat groen maar wel een
redelijk doorgewinterd gebruiker van geo-informatie. Beroepsmatig
houd ik me bezig met het ontsluiten van geo-informatie via internet
en ontwerp daarvoor webservices en webapplicaties.

Ik maak graag kennis met de community, de aanstaande mapping party
lijkt me daarvoor een uitgelezen gelegenheid! Mijn latente behoefte
aan het bezit van een GPS-apparaat moet nu dan eens vertaald worden
naar aanschaf. Tips en ervaringen zijn welkom.

Ik wandel en fiets graag, binnen en buiten de stad. Daarbij laat ik
me altijd leiden door mijn nieuwsgierigheid, waardoor ik nogal eens
verzeild raak op minder gebaande paden. Voor het doel van OSM lijkt
me dat geen bezwaar ;)

Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen en houd deze mailinglist vanaf
nu scherp in de gaten! Hopelijk tot het tweede weekend in juni!

Groet,
Martijn van Exel